• Promoție pentru clienții noi! 🧡 200 lei reducere la primele 4 comenzi. 

    Primești 50 lei reducere la prima comandă folosind codul MARTIE24 la finalizarea comenzii, pentru categoria "Fructe și legume" și încă 3x50 lei la următoarele 3 comenzi.

Livrare gratuită, cu garanția livrării astăzi până în ora 17:00, produse exclusive doar pentru membri și multe alte beneficii.Livrare în aceeași zi
Comandă de 2 ori pe lună fără o valoare minimă a comenzii
Reduceri de până la 20% la produsele selectate
Ai mereu livrare gratuită și multe alte beneficii

Termeni și Condiții Serviciul Premium

Termeni și condiții pentru achiziționarea și utilizarea serviciului de membru Premium pe site-ul www.sezamo.ro

 

COVRIG CROCANT S.R.L. ("Sezamo"), societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legislația din România, cu sediul social pe Strada Linia de Centură nr. 5, Parc Industrial Ctpark București Nord, Unitatea J2, Camera C9.1F.12, Ştefăneştii de Jos, Judet Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/3903/2022, CUI RO44505200, capital social 74.145.000 RON (în continuare „Noi”), vă informează în calitate de utilizator al site-ului www.sezamo.ro („site-ul”) în legătură cu termenii si condițiile de utilizare a serviciului Premium ("Termeni și condiții de utilizare a Serviciului Premium").

 

Ultima actualizare la 13 Noiembrie 2023.

 

I. Dispoziții introductive

Prezentele Termenii și condițiile de utilizare a serviciului Premium reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură cu, sau pe baza acordului privind utilizarea serviciului de membru Premium ("Acordul") care urmează să fie încheiat între Sezamo și un client al Sezamo ("Clientul") care, prin intermediul portalului www.sezamo.ro ("Portalul Sezamo") și/sau a unui alt URL și/sau a unei alte aplicații mobile, dorește să încheie Acordul cu Sezamo.

 

II. Stabilirea abonamentului Premium

Clienții au opțiunea de a se abona la un abonament Premium ("Abonamentul Premium") pe Portalul Sezamo pentru a beneficia de avantajele asociate cu un astfel de abonament Premium.

În acest sens, Clienții au posibilitatea de a alege între următoarele alternative de servicii de membru Premium:

  1. Abonament Premium lunar - care va fi reînnoit automat, în timp ce taxa de abonament va fi încasată automat o dată pe lună; sau
  2. Abonament Premium anual - care va fi reînnoit automat, în timp ce taxa de abonament va fi percepută automat o dată pe an.
 

Taxa de Abonament Premium:

Serviciul Abonamentul Premium costă 19 lei pentru Abonamentul Premium lunar sau 190 lei pentru Abonamentul Premium anual.

 

Prin abonarea la serviciul Premium, Clientul obține cel puțin următoarele beneficii:

- livrare gratuită tot timpul; 

- opțiunea de a rezerva un slot de livrare înainte de finalizarea comenzii;

- opțiunea de a plasa 2 comenzi pe lună fără valoare minimă de comandă, cu transport gratuit;

- opțiunea de a plasa 4 comenzi pe lună cu livrare Express în 120 de minute de la plasarea comenzii, gratuit;

- taxă de livrare Express redusă la 14,90 lei, după epuizarea celor 4 comenzi cu livrare Express gratuită;

- garanția livrării în aceeași zi*; 

-  reducere garantată de până la 20% la articolele selectate din gama de produse semnalate ca fiind produse Premium, pe toată durata valabilității Abonamentului Premium;

- asistență prioritară din partea departamentului de Relații Clienți;

- compensare în cazul întârzierii comenzilor în funcție de durata de întârziere**.

* Garantăm livrarea în aceeași zi pentru comenzile plasate cu opțiunea de livrare pănă în ora 17:00, în funcție de intervalele de livrare disponibile alocate anumitor zone de livrare. Spre exemplu: pentru zona Comuna Domnești intervalele pentru livrarea comenzilor sunt disponibile începând cu ora 12:00 și până la ora 16:00.

**Suma creditată în funcție de întârziere pentru clienti care au activat serviciul Premium:
- în cazul întârzierii între 0-10 minute nu vor fi acordate credite de întârziere;
- în cazul întârzierii între 10-30 minute vor fi acordate 25 de credite;
- în cazul întârzierii între 30-60 minute vor fi acordate 50 de credite și va fi activat serviciul Premium gratuit pe durata unei luni, începând cu momentul finalizării livrării în cauză;
- în cazul întârzierii cu mai mult de 60 de minute vor fi acordate 75 de credite și va fi activat serviciul Premium gratuit pe durata unei luni, începând cu momentul finalizării livrării în cauză;

Lista completă a beneficiilor acordate Clienților care dețin calitatea de membru Premium poate fi consultată în orice moment pe Portalul Sezamo.

Clienții pot activa serviciul de membru Premium pe Portalul Sezamo, accesând profilul lor de client și făcând clic pe link-ul sau butonul "Încearcă Sezamo Premium".  Clienților li se oferă posibilitatea de a alege între Abonamentul Premium lunar și Abonamentul Premium anual, pe care îl confirmă făcând clic pe "Activează abonamentul lunar" sau "Activează abonamentul anual". Portalul Sezamo duce apoi clientul la o poartă de plată online securizată prin care poate plăti taxa pentru abonamentul lunar sau anual Premium, folosind cardul bancar. 

De îndată ce clientul a plătit pentru serviciul de abonament Premium oferit pe site-ul Sezamo, Sezamo va trimite o factură (prin intermediul contului de utilizator al clientului), emisă în conformitate cu prevederilor legale în vigoare, care poate fi accesată prin căutarea comenzii respective și descărcarea documentelor făcând clic pe butonul "Documentele tale".

Sezamo își rezervă dreptul de a suspenda temporar, atât timp cât este necesar, opțiunea de activare a Abonamentului Premium pentru viitorii potențiali abonați din rândul Clienților săi, în cazul în care creșterea numărului de Clienți care utilizează Abonamentul Premium ar putea duce la o deteriorare a calității serviciilor prestate în cadrul (sau a beneficiilor care decurg din) Abonamentului Premium.

III. Retragerea din acord

Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de furnizare a serviciului Abonamentul Premium, chiar și fără a oferi motive, în termen de 14 (paisprezece) zile de la data încheierii contractului.  În scopul exercitării dreptului de retragere din acord, Clientul trebuie să notifice Sezamo cu privire la retragerea sa din acord în unul dintre următoarele moduri:

- în scris, prin trimiterea unei notificări fizice la sediul Sezamo;

- în format electronic, la adresa de e-mail clienti@sezamo.ro; sau

- prin telefon, apelând 0800 894 077, de Luni până Duminică de la 7:00 la 23:00.

În cazul unei retrageri valabile din Contract, Clientul va fi rambursat prin transferul sumei în contul bancar din care a fost efectuată plata pentru achitarea Abonamentului Premium. Această rambursare va fi efectuată cu promptitudine, dar în orice caz nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care notificarea de retragere a Clientului a ajuns la Sezamo. Condiționat de acordul expres prealabil al Clientului, rambursarea sumei pentru Abonamentul Premium poate fi în schimb convertită în credit în contul său de client. Aceste puncte de credit sunt valabile pentru o perioadă nelimitată de timp.

IV. Anularea serviciului de membru Premium

Un client poate anula serviciul de membru Premium chiar înainte de expirarea termenului de membru convenit, dar, în acest caz, nu are dreptul la rambursarea taxei pentru serviciul de membru Premium (nici măcar parțial).  Clienții își pot anula Abonamentul Premium chiar și fără a da motive prin oricare dintre următoarele canale: 

- în scris, prin trimiterea unei notificări fizice la sediul Sezamo;

- în format electronic, la adresa de e-mail clienti@sezamo.ro; sau

- prin telefon, apelând 0800 894 077, de Luni până Duminică de la 7:00 la 23:00; sau

în cadrul contului de client, unde Clientul poate dezactiva reînnoirea automată a Abonamentului Premium, caz în care abonamentul său va expira la expirarea perioadei pentru care a fost contractat.

O excepție sunt Clienții care decid să își anuleze Abonamentul Premium între a 15-a și a 30-a zi de abonament. Într-un astfel de caz, Sezamo va rambursa taxa de serviciu a Abonamentului Premium către Client prin creditarea unei cantități corespunzătoare de puncte de credit în contul său de client.  Aceste puncte de credit sunt valabile pentru o perioadă nelimitată de timp.

În cazul în care au trecut 30 (treizeci) de zile de la stabilirea Abonamentului Premium, Clientul poate avea totuși dreptul la rambursarea taxei, dar numai dacă nu a utilizat niciodată niciunul dintre avantajele asociate Abonamentului Premium.  În acest caz, taxa va fi rambursată prin creditarea unei cantități corespunzătoare de puncte de credit în contul clientului.  Aceste puncte de credit vor fi valabile pentru o perioadă nelimitată de timp. 

V. Răspundere și garanții

Sezamo nu este răspunzătoare pentru orice daune sau alte consecințe suferite de Client pe baza sau în legătură cu acțiunile individuale ale Clienților, modul în care aceștia utilizează site-ul Sezamo sau alte circumstanțe din partea Clientului. 

Sezamo nu este răspunzătoare pentru daunele cauzate de forța majoră sau pentru eșecul (indisponibilitatea) portalului Sezamo. Sezamo își rezervă dreptul de a restricționa temporar furnizarea întregii game de beneficii asociate abonamentului Premium.  O astfel de restricție a serviciilor poate fi cauzată de o situație excepțională și imprevizibilă, caz de forță majoră, care duce la epuizarea temporară a capacităților Sezamo.

Sezamo nu își asumă nicio răspundere pentru funcționarea fără probleme, neîntreruptă, corectă și sigură a portalului Sezamo. În plus, Sezamo nu este răspunzătoare pentru publicitatea sau promovarea de către terți prin intermediul portalului Sezamo sau pentru erorile cauzate de interferențe ale terților cu portalul Sezamo sau de utilizarea portalului Sezamo într-un mod care contravine scopului său desemnat.  

Sezamo nu este răspunzătoare pentru serviciile prestate de entități independente, altele decât Sezamo, și anume, în special, operatorii sistemelor de plată, și nici pentru orice consecințe ale acțiunilor acestora sau pentru drepturile și obligațiile asociate cu aceste servicii. 

VI. Dispoziții finale

Pentru cazul în care raportul juridic în legătură cu utilizarea portalului Sezamo sau raportul juridic determinat de prezentul acord are un element internațional, părțile au convenit ca acest raport să fie guvernat de legislația română.  Acest lucru nu aduce atingere drepturilor Clientului (în calitatea sa de consumator) în temeiul dispozițiilor general obligatorii ale legislației în vigoare.  Instanțele din România sunt competente să soluționeze toate eventualele litigii dintre părți, în timp ce instanța cu jurisdicție locală este determinată de adresa sediului social al Sezamo.

Clienții pot depune plângeri către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (www.anpc.ro), care este autoritatea de supraveghere de stat în materie de protecție a consumatorilor.

Sezamo poate întrerupe în orice moment vânzarea de bunuri și/sau furnizarea de servicii prin intermediul portalului Sezamo.

Sezamo poate, în orice moment, să aducă modificări sau completări rezonabile la aceste Termeni și condiții de utilizare a Serviciului Premium, cu condiția informării Clienților în prealabil cu privire la aceste modificări sau completări, prin e-mail sau printr-un alt canal adecvat, astfel încât să permită Clientului să se familiarizeze cu formularea actuală a Termeni și condiții de utilizare a Serviciului Premium fără dificultăți nejustificate.  În cazul în care Clientul nu este de acord cu modificarea Termeni și condiții de utilizare a Serviciului Premium, acesta poate rezilia Contractul, respectând o perioadă de preaviz de 1 (o) lună, care începe în ziua următoare celei în care notificarea de reziliere a fost transmisă în mod corespunzător către Sezamo. 

În cazul în care oricare dintre prevederile acestor Termeni și condițile de utilizare a Serviciului Premium este sau devine invalidă sau inoperantă, atunci se va aplica în locul ei o prevedere al cărei înțeles se apropie cât mai mult posibil de cel al prevederii invalide sau inoperante.  Nulitatea sau nefuncționalitatea oricărei prevederi individuale din prezentul document nu are nicio influență asupra celorlalte prevederi ale acestor Termeni și condiții de utilizare a Serviciului Premium, care continuă să fie în vigoare și să producă efecte. 

Detaliile de contact ale serviciului pentru clienți al Sezamo sunt enumerate pe portalul Sezamo.  Adresa pentru corespondența prin e-mail este clienti@sezamo.ro, iar numărul de telefon la care poate fi contactat serviciul este 0800 894 077.  Întrebările, sugestiile, comentariile sau reclamațiile pot fi trimise la adresa clienti@sezamo.ro.

Acești Termeni și condiții de utilizare a Serviciului Premium au intrat în vigoare la 15 Iunie 2023.