• Promoție pentru clienții noi! 🧡 360 lei reducere totală la primele 4 comenzi. 

    -50 lei la prima comandă folosind BUNVENIT, la categoria "Fructe și legume", + 3x50 lei la următoarele 3 comenzi + contravaloarea beneficiilor aferente abonamentului Premium, gratuit pentru 1 lună.

Livrare gratuită, cu garanția livrării astăzi până în ora 17:00, produse exclusive doar pentru membri și multe alte beneficii.Livrare în aceeași zi
Comandă de 2 ori pe lună fără o valoare minimă a comenzii
Reduceri de până la 20% la produsele selectate
Ai mereu livrare gratuită și multe alte beneficii

Termeni și condiții pana la data de 12.06.2024

Termeni si condiții www.sezamo.ro aplicabile până la data de 12.06.2024

Stimați clienți, ne bucurăm foarte mult pentru interesul pe care îl manifestați pentru produsele și serviciile noastre. Documentul pe care îl citiți în acest moment reprezintă termenii și condițiile noastre generale („Termenii”). Acesta este un document juridic, ce prezintă de la A la Z toate aspectele legate de achiziționarea de produse sau de utilizarea de servicii oferite prin magazinul nostru online de pe portalul web www.sezamo.ro sau prin intermediul aplicației mobile Sezamo.ro („Magazinul Online Sezamo.ro”).

Termenii sunt aplicabili pentru achiziționarea de produse pentru consum direct și sunt supuși reglementărilor privind contractele de consum cuprinse în Ordonanța de urgență nr. 34/2014 care transpun la nivel național prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță („OUG nr. 34/2014”). Pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro nu este posibilă achiziționarea de produse în scop comercial (de ex., pentru revânzare). Un client tipic al Magazinului Online Sezamo.ro este o persoană fizică ce achiziționează produse pentru uzul său sau al familiei sale. O excepție de la această regulă o constituie achiziționarea de produse pentru consum direct de către o persoană juridică (antreprenor), utilizate în mod obișnuit pentru aprovizionarea unui birou. În acest caz nu se aplică reglementarea privind contractele de consum cuprinsă în OUG nr. 34/2014, iar această procedură va fi reglementată de capitolul 7 din Termenii noștri. Indiferent dacă sunteți persoană fizică ori juridică, în acest document vă vom denumi „client” sau „dumneavoastră”, cu excepția situației în care contextul impune altceva.

În afara acestor Termeni, am emis termeni și condiții speciale care guvernează operarea unora dintre celelalte servicii, produse sau concursuri („Termenii Speciali”). În acest caz, Termenii Speciali vor prevala asupra prezenților Termeni.

Societatea care stă la baza Magazinului Online Sezamo.ro este COVRIG CROCANT S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legislația din România, cu sediul social pe strada Linia de Centură nr. 5, Parc Industrial CTpark București Nord, unitatea J2, camera C9.1F.12, Ştefăneştii de Jos, județul Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/3903/2022, CUI RO44505200 și având un capital social de 74.145.000 RON („Sezamo.ro” sau noi”).

Termenii intră în vigoare începând cu data de 06 Martie 2023.

Ultima actualizare la 12 Iunie 2024.

Pentru a vă ajuta să consultați Termenii noștri, vă rugăm să aveți în vedere prezentarea succintă a capitolelor în care sunt prezentate cele mai importante subiecte discutate.

1.CONTUL DE CLIENT - Informații de bază referitoare la funcționarea conturilor de client în cadrul Magazinului Online Sezamo.ro, precum și regulile aplicabile pentru crearea unui cont de client și anularea unui cont de client.

2. TERMENII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE SEZAMO.RO - Specificarea condițiilor în care este posibilă utilizarea Magazinului Online Sezamo.ro, precum și aspecte privind persoanele care pot utiliza Magazinul Online Sezamo.ro, obligațiile care revin clienților în momentul utilizării Magazinului Online Sezamo.ro.                                                                                                                                         

3. COMENZI - Acest capitol vă oferă o prezentare a procesului de comandare a produselor pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro, incluzând aspecte privind comandarea de produse cu/fără crearea în prealabil a unui cont de client, diferite modalități de comandare de produse, încheierea contractului de achiziție, modificarea comenzilor, livrarea și acceptarea comenzilor și plângeri.

4. PLATĂ ȘI TERMENI DE PLATĂ - Acest capitol prezintă în rezumat informații referitoare la plățile online, plățile efectuate în momentul livrării, credite și alte informații importante.

5. RETRAGEREA DIN CONTRACT  - Acest capitol vă oferă informații cu privire la procedura care reglementează retragerea din contractele încheiate între dvs. și Sezamo.ro și include condițiile care trebuie îndeplinite pentru o retragere validă, o trecere în revistă a situațiilor în care retragerea nu este posibilă și modalitatea de a dispune de produse în cazul unei retrageri valide.

6. CATEGORII SPECIALE DE PRODUSE - Acest capitol vă oferă informații cu privire la categorii specifice de produse produse comercializate la gramaj, produse comercializate la bucată, produse din tutun, produse alcoolice și ambalaje și recipiente returnabile.                                                                         

7. ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE DE CĂTRE PERSOANE JURIDICE  - Acest capitol prezintă în rezumat condițiile în care Magazinul Online Sezamo.ro poate fi utilizat de persoane juridice.

8. TERMENII LICENȚEI -  Acest capitol prezintă în rezumat informațiile și obligațiile esențiale legate de utilizarea Magazinului Online Sezamo.ro.

9. PROTECȚIA DATELOR - În acest capitol, facem trimitere la Politica noastră de confidențialitate, care prezintă detaliat, printre altele tipurile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm, scopurile și modalitățile în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, entitățile către care pot fi transferate datele dvs. cu caracter personal, durata prelucrării datelor dvs. cu caracter personal și drepturile de care beneficiați în legătură cu protecția datelor. Politica noastră privind prelucrarea datelor cu caracter personal este denumită și Politica noastră privind utilizarea modulelor de tip „cookies”.

10. PREVEDERI FINALE  - Acest capitol vă oferă informații cu privire la valabilitatea și la modificarea Termenilor și cuprinde alte informații juridice necesare pentru consumatori (unde pot depune o plângere și alte informații importante).                      

 În cazul în care nu găsiți un răspuns la oricare dintre întrebările dvs. în cuprinsul acestor Termeni, puteți consulta secțiunea FAQ (întrebări frecvente) sau ne puteți contacta la adresa de e-mail clienti@sezamo.ro sau la nr. de telefon 0800 894 077.

  1. CONTUL DE CLIENT
  1. 1. Crearea unui cont de client

Puteți utiliza Magazinul Online Sezamo.ro fără înregistrare prealabilă și fără crearea unui cont de client. Cu toate acestea, trebuie să vă creați un cont de client pentru a avea acces la unele dintre serviciile și beneficiile oferite de Magazinul Online Sezamo.ro. Vă puteți crea un cont de client înainte de a efectua prima achiziție. Prin crearea unui cont de client, vă exprimați interesul inițial pentru utilizarea serviciilor și beneficiilor oferite de Magazinul Online Sezamo.ro însă nu vă angajați cu privire la nicio achiziție. În calitate de client înregistrat, puteți obține anumite beneficii oferite clienților de Magazinul Online Sezamo.ro chiar înainte de a efectua prima achiziție (beneficiile nu sunt revendicabile).

Vom crea în mod automat un cont de client pentru dvs. în momentul în care plasați prima comandă pentru facilitarea efectuării de cumpărături pe viitor. Vă vom informa în acest sens printr-un mesaj transmis la adresa indicată de dvs. în momentul plasării primei comenzi.

Cum puteți crea un cont de client?

Pentru crearea unui cont de client, utilizați orice opțiuni oferite în prezent de Magazinul Online Sezamo.ro (înregistrarea pe website, în cadrul aplicației sau prin intermediul Apple, Google, Facebook etc.). După introducerea datelor necesare pentru înregistrare și acceptarea Termenilor noștri, vă va fi trimis un mesaj e-mail de confirmare în mod automat la adresa de e-mail comunicată de dvs. Pentru crearea cu succes a unui cont de client, este necesar să confirmați înregistrarea. În momentul înregistrării, vă vom solicita anumite informații cu caracter personal. Nu trebuie să vă faceți griji, deoarece vom gestiona datele dvs. cu caracter personal doar în modalitatea prezentată prin Politica noastră de confidențialitate.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, în cazul în care creați un cont de client prin intermediul unui terț (Apple, Google, Facebook etc.), acest proces ar putea fi guvernat de termeni diferiți față de Termenii noștri. În acest caz, vă rugăm să consultați termenii respectivi.

Prin finalizarea înregistrării și crearea unui cont de client, sunteți de acord cu următoarele:

  • utilizarea Magazinului Online Sezamo.ro, inclusiv plasarea de comenzi și încheierea contractelor de achiziție aferente, este guvernată de Termenii noștri;
  • veți primi mesaje e-mail din partea Sezamo.ro (confirmarea înregistrării contului de client, confirmarea comenzilor plasate etc.) sau puteți fi contactat de Sezamo.ro prin alte modalități (telefonic, prin SMS etc.) în legătură cu comenzile plasate, livrarea cumpărăturilor, exercitarea drepturilor dvs. legate de defecte etc.;
  • sunteți responsabil pentru contul dvs. de client și vă veți proteja și apăra informațiile privind contul dvs. de client prin selectarea unei parole suficient de sigure, pe care o veți păstra secretă;
  • Sezamo.ro (sau curierul care vă livrează comanda) vă poate solicita să vă dovediți identitatea sau vârsta în legătură cu comercializarea anumitor produse (a se vedea capitolul 6 din Termenii noștri);
  • contul de client (și, astfel, serviciile oferite de Magazinul Online Sezamo.ro) ar putea să nu fie disponibil tot timpul, în special din cauza serviciilor necesare de întreținere sau a unor probleme tehnice accidentale 

       1.2. Anularea contului de client

În cazul în care decideți să vă închideți contul de client din orice motiv, contactați-ne la adresa dpo@sezamo.ro sau la numărul de telefon 0800 894 077.

În anumite împrejurări, Magazinul Online Sezamo.ro poate, la latitudinea sa exclusivă, bloca sau închide temporar ori permanent contul unui client care încalcă în mod repetat sau flagrant Termenii noștri. Într-o astfel de situație, orice vouchere neutilizate sub formă de credite vor fi anulate fără restituirea fondurilor în momentul anulării contului clientului. Acest lucru nu este valabil cu privire la creditele care au fost încărcate în contul de client:

  • pe baza unei plângeri legitime (produse care sosesc cu defecte, deteriorate sau care lipsesc etc.);
  • de pe un alt card de plată deținut sau utilizat de dvs. cu acordul titularului cardului;
  • de pe un card de tichete de masă sau card de tichete cadou pe care îl dețineți sau pe care l-ați utilizat cu acordul titularului cardului;
  • dintr-un voucher cadou pe care l-ați încărcat în mod valabil în contul dvs. de client și pe care nu l-ați utilizat până la momentul anulării contului de client.

Vă vom restitui valoarea acestor credite prin transferarea acesteia în contul dvs. bancar.

      2. TERMENII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE Sezamo.ro

Conținutul publicat pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro reprezintă o ofertă ilustrativă de produse sau servicii care pot fi cumpărate și livrate prin intermediul Magazinului Online Sezamo.ro. Această ofertă nu constituie o propunere din partea Sezamo.ro de a încheia un contract. Contractul de achiziție poate fi încheiat doar în modalitatea prevăzută în capitolul 3.3 din Termenii noștri.

În cazul în care orice termeni și condiții de utilizare a Magazinului Online Sezamo.ro sunt modificate în cadrul ofertei curente de produse a Magazinului Online Sezamo.ro într-un mod diferit față de cel prevăzut în cuprinsul Termenilor noștri, oferta curentă de produse va prevala întotdeauna.

Prin utilizarea Magazinului Online Sezamo.ro, confirmați faptul că sunteți o persoană fizică, că dețineți capacitatea necesară de exercițiu, că veți utiliza Magazinul Online Sezamo.ro în concordanță cu acești Termeni și că aveți vârsta de minimum 18 ani, în cazul produselor care pot fi achiziționate sau utilizate de persoane cu vârsta de minimum 18 ani.

În același timp, în calitate de client, sunteți de acord:

  • în cazul în care nu îndepliniți condiția privind vârsta minimă, să nu comandați pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro produse care pot fi achiziționate sau utilizate de persoane cu vârsta de minimum 18 ani;
  • prin plata prețului produselor, să nu eludați și să nu încălcați drepturile terțelor persoane; de asemenea, confirmați faptul că aveți dreptul de a utiliza fondurile folosite pentru plata produselor;
  • să nu efectuați înregistrări multiple, false sau frauduloase de conturi de client;
  • să nu utilizați mai mult de un vouncher per comandă în cadrul campaniilor cu utilizare voucher. Voucherele nu sunt cumulabile.
  • să nu obțineți, să nu monitorizați și să nu copiați niciun conținut sau informație furnizată prin intermediul Magazinului Online Sezamo.ro (inclusiv prin orice mijloace automate sau procese manuale) în niciun scop fără acordul scris al Sezamo.ro;
  • să nu încălcați și să nu eludați măsurile de prevenire sau de limitare a accesului neautorizat pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro și să nu întreprindeți nicio acțiune care provoacă sau care ar putea conduce la o încărcare nerezonabilă asupra infrastructurii.

      3. COMENZI

În cele ce urmează vă prezentăm aspectul cel mai important: cum puteți comanda produse prin Magazinul Online Sezamo.ro? Nu trebuie decât să urmați pașii de mai jos.

3.1. Comandă fără crearea prealabilă a unui cont de client

Puteți comanda produse în Magazinul Online Sezamo.ro fără crearea unui cont de client. Puneți pur și simplu produsele dorite în coșul de cumpărături și urmați pașii pentru plasarea comenzii.

Vom avea nevoie cel puțin de datele dvs. de contact pentru plasarea comenzii dvs. Fără acestea, nu vom fi în măsură să vă livrăm comanda în mod corespunzător. Cu toate acestea, nu trebuie să vă faceți griji, deoarece vom trata întotdeauna datele dvs. în concordanță cu Politica noastră de confidențialitate.

Deoarece suntem convinși de faptul că prima comandă a dvs. către Magazinul Online Sezamo.ro nu va fi și ultima, pentru facilitarea cumpărăturilor viitoare în Magazinul Online Sezamo.ro, vom crea un cont de client pentru dvs. în momentul în care plasați prima comandă. Vă vom informa în acest sens printr-un mesaj e-mail transmis la adresa indicată de dvs. în momentul plasării primei comenzi.

3.2. Comandă cu crearea în prealabil a unui cont de client

Dacă aveți deja un cont de client, vă puteți conecta utilizând datele dvs. de conectare, care constau din adresa e-mail și parola dvs.

ATENȚIE!  Vă rugăm să vă păstrați datele de conectare în siguranță și să nu le comunicați niciunei terțe persoane care nu trebuie să aibă acces la acestea și care ar putea utiliza în mod abuziv contul dvs. de client. Vă recomandăm să folosiți o parolă suficient de puternică pentru a vă conecta la contul dvs, respectiv una care este lungă (în mod ideal de 10 caractere sau mai multe), cuprinde o combinație de litere mari și litere mici, numere sau simboluri și nu conține o serie de litere sau numere consecutive.

După conectarea la contul dvs. de client, adăugați articolele dorite în coș și urmați pașii pentru plasarea comenzii.

Înainte de plasarea comenzii, vă rugăm să verificați exactitatea toate informațiile introduse în comandă și să vă informați cu privire la prețul estimativ al comenzii dvs. Prețul final al comenzii poate varia în funcție de greutatea specifică a produselor cuprinse în comandă (detalii suplimentare se regăsesc capitolul 6 din Termenii noștri).

3.3. Plasarea comenzii și încheierea contractului de achiziție

Valoarea minimă a unei comenzi plasate pe site este de 150 de lei, fără a include costurile de transport. În momentul primirii comenzii dvs., vă vom confirma cu promptitudine acest lucru prin e-mail. Prin aceasta, se va crea un contract de achiziție, iar comanda va deveni obligatorie între noi. Prin mesajul e-mail de confirmare, vă vom pune la dispoziție și Termenii în vigoare la data comenzii, pe care îi veți putea de asemenea descărca sau salva din contul dvs. de client în orice moment.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, în ciuda eforturilor noastre, pot exista situații în care, chiar după confirmarea comenzii dvs., putem constata că nu suntem în măsură să vă livrăm anumite articole din cauza indisponibilității acestora în stoc. În acest caz, vom fi nevoiți să anulăm comanda în privința produselor respective și să ajustăm prețul final al comenzii prin deducerea prețului produselor pe care nu avem posibilitatea să le livrăm.

În cazul în care avem o alternativă adecvată la produsele care lipsesc din stoc, ne putem oferi să vă livrăm aceste produse alternative. În acest caz, noi suntem cei care vor suporta orice diferență de preț. Pe de altă parte, în cazul în care produsele alternative sunt mai ieftine decât produsele inițiale, vom ajusta prețul final al comenzii cu suma oricărei plăți efectuate în plus.

3.4. Modificări ale comenzilor plasate

Comenzi suplimentare - În cazul în care optați pentru livrarea comenzii dvs. într-un termen mai mare, putem să vă dăm posibilitatea să adăugați produse suplimentare pe aceeași comandă. Veți fi informat cu privire la această opțiune în momentul în care vă confirmăm comanda. Informațiile referitoare la termenul în care va fi posibilă adăugarea de produse la comanda dvs. fără emiterea unei noi comenzi vor fi afișate pe site-ul nostru sau pe aplicația noastră. Produsele comandate suplimentar vor deveni în acel moment parte din comanda inițială și vor fi incluse într-un singur document fiscal. În această situație, dacă este cazul, nu vi se va percepe o taxă suplimentară de livrare. Comenzile suplimentare nu sunt posibile în cazul în care comanda inițială a fost achitată integral cu credite.

Alte modificări - Colegii noștri vor depune toate eforturile pentru a ajusta comanda în funcție de dorințele dvs. Din păcate, nu vor fi posibile modificări cu privire la comenzi care au fost deja ambalate sau expediate. În toate celelalte cazuri, comanda poate fi modificată doar ulterior, prin contactarea departamentului pentru asistență clienți.

3.5. Livrarea și acceptarea comenzii

Livrarea este posibilă numai pe teritoriul Municipiului București și Județului Ilfov.

Costurile de livrare sunt:

- 12,90 lei la comenzile între 150 - 200 lei pentru livrarea standard cu fereastra de livrare de 1 oră;

- gratuit, la comenzile de peste 200 lei cu livrare standard**;

- 19,90 lei la comenzile sub 200 lei pentru livrarea cu interval de livrare de 15 min;

- 14,90 lei la comenzile de peste 200 lei pentru livrarea cu interval de livrare de 15 min;

- 29,90 lei pentru livrarea Express*** în 120 de minute de la plasarea comenzii.

*Tarif Happy Hour (tarif dinamic pentru livrarea standard) - în anumite zile ale săptămânii și în anumite intervale orare ne rezervăm dreptul de a practica tarife dinamice, aplicate în baza deciziei independente a societății.

**Clientii beneficiază de transport gratuit la comenzile de peste 200 lei cu livrare standard pentru intervalele de 1h.

*** Livrarea Express este serviciul de livrare în 120 de minute de la plasarea comenzii, disponibil în următoarele localități/zone: Odăile, Otopeni, Tunari, Voluntari, Ștefăneștii de Sus, Ștefăneștii de Jos, Afumați, Șindrilița, Dobroești, comuna Pantelimon, cartierul Pantelimon, Pădurea Băneasa, Vatra Nouă, cartierul Henri Coandă, cartierul Pipera, cartierul Andronache, zilnic între orele 09:00 - 21:00.

Puteți vedea intervalele de livrare pe site-ul Sezamo.ro. Următorul interval orar disponibil vă va fi sugerat automat în Magazinul online. Diferitele ferestre de livrare rezultă din orele afișate. Fereastra de timp de livrare pe care o selectați este obligatorie atât pentru dvs., cât și pentru noi.

Comanda dvs. va fi livrată de unul dintre curierii noștri la adresa indicată de dvs. Curierul vă va trimite un SMS cu 5 minute înainte de sosire, iar apoi va putea aștepta pe loc timp de 10 minute din momentul în care SMS-ul este trimis înainte de a pleca mai departe la următoarea adresă. Dacă curierul Sezamo.ro nu vă întâlnește la punctul de livrare convenit în intervalul de timp de livrare selectat, veți fi contactat de noi prin telefon. Dacă nici serviciul clienți Sezamo.ro nu reușește să ia legătura cu dvs., comanda va fi anulată, iar curierul va părăsi locația. Neprezentarea echivalează cu o anulare a comenzii, iar in cazul anulării repetate vom percepe o taxă de anulare. Dacă nu putem îndeplini termenul de livrare convenit, vă vom informa prin SMS sau notificare push dacă ați instalat aplicația noastră.

Puteți găsi întotdeauna timpul curent de livrare în aplicație sau în Magazinul online, dacă sunteți autentificat. In cazul in care timpul de livrare nu este respectat, veți primi o anumită sumă creditată în cazul unei întârzieri din partea noastră, în funcție de întârziere*. Codul pentru activarea creditelor este trimis prin e-mail și sub formă de credite pe care le puteți valorifica în Magazinul online. Vă rugăm să rețineți că odată ce Comanda a fost finalizată, creditele nu mai pot fi răscumpărate. Aceste coduri de credit, care sunt trimise prin e-mail, au valabilitate limitată, în fiecare e-mail comunicăm valabilitatea creditelor aferente codului oferit drept compensatie pentru intarziere. În cazul unei întârzieri compensate cu credite, nu vom percepe o taxă de anulare dacă nu mai doriți sau nu puteți primi livrarea.

*Suma creditată în funcție de întârziere:

1. Pentru clienti care nu au activat serviciul Premium:

- în cazul întârzierii între 0-10 minute nu vor fi acordate credite de întârziere, dar va fi restituit costul livrării, în cazul în care clientul a achitat taxă de livrare;

- în cazul întârzierii între 10-30 minute vor fi acordate 10 credite și va fi restituit costul livrării, în cazul în care clientul a achitat taxă de livrare;

- în cazul întârzierii între 30-60 minute vor fi acordate 20 de credite, va fi restituit costul livrării, în cazul în care clientul a achitat taxă de livrare;

- în cazul întârzierii cu mai mult de 60 de minute vor fi acordate 25 de credite, va fi restituit costul livrării, în cazul în care clientul a achitat taxă de livrare și va fi activat serviciul Premium gratuit pe durata unei luni, începând cu momentul finalizării livrării în cauză;

2. Pentru clienti care au activat serviciul Premium:

- în cazul întârzierii între 0-10 minute nu vor fi acordate credite de întârziere;

- în cazul întârzierii între 10-30 minute vor fi acordate 15 de credite;

- în cazul întârzierii între 30-60 minute vor fi acordate 30 de credite;

- în cazul întârzierii cu mai mult de 60 de minute vor fi acordate 40 credite și va fi activat serviciul Premium gratuit pe durata unei luni, începând cu momentul finalizării livrării în cauză;

Aveți obligația de a accepta livrarea comenzii dacă nu vă exercitați dreptul statutar de retragere. Curierul vă va preda comanda personal sau unei persoane care este prezentă la locul livrării (în mod obișnuit, la domiciliul dvs.) sau unei persoane care dovedește existența comenzii în fața curierului (de ex., prezentând confirmarea comenzii). Riscul de deteriorare a produselor este transferat în momentul acceptării comenzii.

În cazul în care comanda este achitată deja anterior livrării, iar dvs. solicitați curierului să o predea fără contact personal (de ex., prin lăsarea produselor în coridorul din afara apartamentului dvs. sau la poarta casei dvs.), vom fi mai mult decât bucuroși să procedăm astfel. Cu toate acestea, nu vom fi răspunzători pentru niciun furt sau deteriorare a produselor înainte de ridicarea acestora de către dvs. Puteți să solicitați curierului o livrare fără contact personal prin adăugarea unei mențiuni în momentul completării comenzii.

ATENȚIE!  În cazul în care comanda conține produse din tutun sau din alcool, trebuie să verificăm dacă persoana care acceptă livrarea comenzii are vârsta peste 18 ani. Pentru informații suplimentare, a se vedea capitolul 6 din Termenii noștri.

În cazul în care nu acceptați livrarea comenzii în pofida faptului că noi am încercat să o livrăm către dumneavoastră în mod corect și la timp, vom pretinde o compensație în valoare de 35 RON pentru costurile rezonabile suportate în legătură cu livrarea comenzii. Aceste costuri includ pregătirea, expedierea și livrarea comenzii. Această sumă vă va fi facturată în cadrul următoarei comenzi de produse. Dacă aceasta nu este achitată cu promptitudine, vom avea dreptul de a vă bloca contul de client până la achitarea acesteia.

Dacă nu puteți accepta livrarea comenzii din cauza întârzierilor de livrare, putem pretinde compensația pentru costurile rezonabile suportate în valoare de 35 RON numai dacă întârzierea este de maximum 10 minute.

În cazul în care acceptați o comandă de la noi însă nu achitați comanda chiar și după ce Sezamo.ro v-a transmis o notificare scrisă, ne rezervăm dreptul de a vă bloca temporar contul de client. În cazul în care comanda nu este achitată în termen de 14 zile de la data blocării temporare, avem dreptul de a vă anula contul de client. Blocarea sau anularea contului de client nu stinge dreptul Sezamo.ro la plata corespunzătoare a prețului comenzii.

3.6. Plângeri

Este posibil ca produsele să nu vă fie livrate într-o stare 100% corespunzătoare (produsele pot sosi cu defecte, deteriorate sau pot să nu ajungă deloc etc.). Într-o astfel de situație, aveți dreptul de a depune o plângere cu privire la comandă sau la o parte din aceasta prin utilizarea formularului de retragere din Anexa A la acești Termeni și Condiții, în josul paginii sau prin informarea departamentului pentru asistență clienți – la următoarele date de contact: Covrig Crocant S.R.L.: număr de telefon: 0800 894 077, e-mail: clienti@sezamo.ro - cu privire la decizia de a se retrage din prezentul Contract, utilizând o declarație neechivocă privind retragerea, de exemplu, prin e-mail. Anexa A face parte integrantă din acești Termeni, iar dumneavoastră trebuie să luați la cunoștință conținutul acesteia înainte de plasarea primei dvs. comenzi la noi.

*beneficiul functionalitatii de reclamație din platforma nu este disponibil pentru produsele de tip brad natural.

3.7. Afișarea conținutului Magazinului Online Sezamo.ro

Înțelegem cât de prețios este timpul pentru dumneavoastră, astfel încât Magazinul Online Sezamo.ro utilizează numărul contului dvs. de client și istoricul dvs. pentru afișarea de conținut personalizat. Afișarea de conținut personalizat înseamnă prezentarea produselor dvs. preferate pe primele locuri în cadrul fiecărei categorii de produse, pentru a facilita experiența dumneavoastră de cumpărare. Scopul este acela de a vă economisi timpul, dându-vă posibilitatea de a vă face cumpărăturile cât mai rapid posibil (cu cât mai puține click-uri posibile). Scopul afișării de conținut personalizat nu este de a face marketing, publicitate sau de a vă motiva să cumpărați anumite produse. Orice afișare sponsorizată a unui produs este separată, etichetată în mod corespunzător, și nu este individualizată.

  1. PLATĂ ȘI TERMENI DE PLATĂ

Plata online - Cea mai simplă modalitate de plată pentru comanda dvs. constă din utilizarea unui card de credit acceptat (sau card de tichete de masă / card de tichete cadou). Puteți găsi în orice moment o prezentare succintă a tipurilor de carduri de plată acceptate în prezent în Magazinul Online Sezamo.ro în momentul completării comenzii.

Plata cu card la momentul livrării - Dacă preferați să plătiți comanda în momentul acceptării acesteia, puteți achita fără a recurge la numerar prin utilizarea unui card de credit acceptat.

Plata în numerar la momentul livrării - Curierii noștri acceptă și numerar. Dacă pregătiți suma exactă ce urmează a fi plătită pentru comandă, curierii vă vor fi extrem de recunoscători!

În cazul plății cu numerar la livrarea comenzii, plata este considerată finalizată în momentul achitării către curier a sumei menționate pe documentele de plată. Conform Legeiinr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, valoarea comenziilor cu plata ramburs nu poate depăși suma de 1.000 RON/client/zi pentru clienții persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale, liberi profesioniști, asocieri sau alte entităti cu sau fără personalitate juridică și în limita sumei de 5.000 RON/client/zi pentru clienții persoane fizice.

Credite - Puteți de asemenea să plătiți comanda cu credite acordate în contul dvs. de client. Un credit este egal cu 1 RON. Selectați metoda respectivă de plată în momentul plasării comenzii în cazul în care doriți să plătiți comanda sau o parte din aceasta cu credite. Metoda de încărcare a creditelor în contul dvs. de client se poate schimba din când în când. 

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste credite au valabilitate limitată. Veți fi informat cu privire la perioada de valabilitate a tipului de credit în momentul creditării contului dvs. de client sau puteți verifica perioada de valabilitate în contul dvs. de client în orice moment. Dacă aveți dubii cu privire la valabilitatea creditelor dvs., vă rugăm să contactați linia dedicată serviciilor pentru clienți a Sezamo.ro pentru informații. Dacă creditele nu sunt utilizate în cadrul perioadei de valabilitate a acestora, acestea vor fi debitate din contul dvs. de client fără întârzieri suplimentare.

Vă rugăm să rețineți faptul că în cazul în care aplicabilitatea creditelor este condiționată de valoarea comenzii, taxele de livrare, tips sau taxa SGR nu sunt luate în considerare; condiționarea se referă strict la valoarea produselor din coșul dumneavoastră.

În cazul anulării unui cont de client, orice credite neutilizate vor fi anulate fără restituire (cu excepția situațiilor prevăzute în cadrul capitolului 1.2 din Termenii noștri).

Vă rugăm de asemenea să aveți în vedere faptul că, în cazul unei încălcări a Termenilor noștri de către client, pot fi luate următoarele măsuri:

  • anularea comenzii (dacă s-au folosit credite obținute prin mijloace neautorizate sau ilegale pentru plata comenzii, dacă a fost utilizat mai mult de un voucher per comandă plasată); sau
  • debitarea creditelor din contul clientului fără restituire (în mod normal, dacă acestea au fost obținute ilegal sau prin activități ilegale).

  ATENȚIE!  Metodele de plată se pot modifica la un moment dat. În momentul plasării comenzii, o trecere în revistă a metodelor de plată actuale va fi în permanență afișată pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro.

Alte informații importante

Toate prețurile afișate pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro includ TVA. Prețul de cumpărare pentru produsele comandate se consideră achitat numai în momentul creditării integrale a acestuia în contul Sezamo.ro sau când suma relevantă este plătită curierului în momentul livrării. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat către dvs. numai în momentul plății integrale a prețului total.

Cardurile de tichete de masă pot fi utilizate exclusiv pentru achiziționarea de produse alimentare (produse precum produsele din tutun, băuturile alcoolice, produsele de curățenie, taxa de transport, bacsis pentru curier, etc. nu pot fi plătite cu tichete de masă).

La latitudinea noastră exclusivă, ne rezervăm dreptul de a respinge orice tranzacții de plată identificate ca fiind frauduloase sau suspectate a fi frauduloase, provenind din spălare de bani sau din finanțarea actelor de terorism pe baza Bazei de date a Uniunii Europene privind sancțiunile sau a Hărții sancțiunilor UE.

Factura

Documentul fiscal (bonul fiscal/factura fiscală/chitanța) va fi eliberat pentru fiecare Comandă. Factura fiscală va fi emisă în format Online și va putea fi descărcată din Contul de Utilizator. Vi-l vom transmite în format tipărit numai dacă dumneavoastră ne solicitați acest lucru în mod expres.

Clientii au obligația de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. După livrarea Comenzii, modificarea datelor de facturare nu mai este posibilă.

  1. RETRAGEREA DIN CONTRACT

Începând din momentul încheierii contractului, aveți dreptul de a vă retrage din contract în concordanță cu capitolul III, art. 9-16 din OUG nr. 34/2014. Vă puteți retrage fără a invoca un motiv, însă trebuie să faceți acest lucru în termen de 14 zile de la data la care ați primit comanda de la curier. În cazul în care comanda este împărțită în mai multe livrări, perioada menționată mai sus va fi calculată doar începând de la data primirii ultimei tranșe din comandă.

ATENȚIE! Procedura prevăzută prin această secțiune se aplică numai dacă ați încheiat un contract de achiziție cu noi în calitate de consumator în sensul capitolului I, art. 2, punctul 1 din OUG 34/2014.

Cu toate acestea, chiar și regula de mai sus comportă anumite excepții. Nu vă puteți retrage din contract în următoarele situații:

  • produse perisabile sau cu durată scurtă de viață. Printre acestea se numără produse precum: produse de cofetărie, delicatese, produse lactate, mezeluri și alte produse din carne sau flori, respectiv produse care sunt în mod normal marcate cu o dată de expirare (de ex., „a se consuma până la data de...”, etc.) sau necesită condiții specifice de depozitare;
  • produse care au fost amestecate iremediabil cu alte produse după livrare și, prin urmare, nu pot fi returnate și recomercializate efectiv (de ex., diferite tipuri de alimente, flori etc.);
  • produse în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din considerente de sănătate și igienă. Acest lucru va fi valabil în special pentru produse de îngrijire personală sau lenjerie intimă;
  • Produse care constau în înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • livrarea de ziare, publicații periodice sau reviste.

*Politica de returnare a produselor brazi naturali de Crăciun este în conformitate cu OUG nr. 34/2014, astfel că nu este posibilă returnarea niciunui produs considerat perisabil și/sau alimentar prin intermediul oricărui curier. Brazii naturali de Crăciun sunt considerați produse perisabile.

Cum procedăm cu produsele în cazul retragerii dintr-un contract?

Cea mai simplă modalitate de returnare a produselor în cazul retragerii este aceea de a le restitui curierului care vi le-a livrat. Dacă acest lucru nu mai este posibil, vă rugăm să luați legătura cu noi prin orice mijloace, în mod ideal la adresa clienti@sezamo.ro sau la numărul de telefon 0800 894 077. Puteți de asemenea utiliza modelul nostru de formular de retragere disponibil în Anexa A.

Ulterior, veți transmite produsele către cel mai apropiat depozit al Sezamo.ro pe cheltuiala dumneavoastră (în cadrul perioadei de retragere), la următoarea adresă: Șoseaua de Centură, nr. 5, CTPark, Ștefăneștii de Jos, Depozit Sezamo.ro. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că sunteți responsabil pentru valoarea diminuată a produselor, de aceea trebuie să trimiteți produsele către noi complete și nedeteriorate.

În cazul unei retrageri valide, prețul produselor va fi restituit în termen de 14 zile de la returnarea produselor sau de la data dovezii prin care se demonstrează că produsele au fost expediate în termenul limită specificat în acest sens, prin aceeași metodă prin care l-am primit de la dvs., de preferat în contul dvs. bancar sau în contul bancar menționat în formularul de retragere, inclusiv costurile de livrare integral sau parțial.

  1. CATEGORII SPECIALE DE PRODUSE

6.1. Produse comercializate la gramaj

Anumite produse oferite în Magazinul Online Sezamo.ro sunt comercializate la gramaj (fructe, legume etc.). Cu privire la aceste produse este menționată greutatea aproximativă a unei bucăți (sau a altei unități de măsură) a produsului, modificându-se pe parcursul timpului („bucata de referință”). Prețul afișat în Magazinul Online Sezamo.ro este calculat ca raportul dintre greutatea bucății de referință și costul pe kilogram (sau o unitate de măsură corespondentă) al produselor. Prețul efectiv plătit de către client este calculat pe baza greutății produselor livrate.

Datorită variațiilor de greutate, în cazul plăților online, vom bloca temporar o sumă mai mare (aproximativ 30% din valoarea respectivului articol comandat la gramaj), deoarece nu cunoaștem cu exactitate greutatea produselor comandate în momentul confirmării comenzii. Vă vom restitui fondurile blocate neutilizate în contul dvs. bancar (în funcție de viteza de operare a băncii) în maximum câteva zile de la livrarea comenzii. În cazul plăților cu card sau în numerar la momentul livrării, veți fi informat cu privire la prețul final în momentul primirii produselor.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că ne rezervăm dreptul de a livra produsele comercializate la gramaj cu o marjă de toleranță de greutate (o astfel de marjă de toleranță nedepășind 30% din greutatea totală a produselor comandate). Cu toate acestea, vom depune toate eforturile pentru a menține această marjă de toleranță cât mai mică cu putință în ceea ce privește greutatea selectată prin comanda dvs.

6.2. Produse comercializate la bucată

În cazul produselor comercializate la bucată, prețul final pe bucată al produselor este afișat în Magazinul Online Sezamo.ro, indiferent de greutatea acestora.

EXEMPLU: Una bucată conopidă costă 6 RON. Clientul pune trei bucăți de conopidă în coșul de cumpărături și plătește 18 RON, indiferent de greutatea efectivă a conopidei livrate.

6.3. Produse din tutun

Produsele din tutun și nicotină, articolele și accesoriile pentru fumat, produsele de fumat pe bază de plante și țigările electronice („produsele din tutun”) pot fi vândute doar persoanelor în vârstă de peste 18 ani. Vânzarea acestora unor persoane sub această vârstă este interzisă.

Sezamo.ro, în calitate de revânzător de produse din tutun la distanță, este dotat cu un sistem informatic care verifică individual vârsta consumatorului în momentul vânzării. În același timp, achiziționarea de produse din tutun în Magazinul Online Sezamo.ro este posibilă doar pentru clienții care și-au creat un cont de client. Numai acestor clienți li se permite să adauge produse din tutun în coșul de cumpărături. Contractul de vânzare de produse din tutun dintre Sezamo.ro și client se creează prin confirmarea acestei comenzi de către Sezamo.ro, însă intrarea în vigoare a acceptării comenzii este supusă condiției suspensive de verificare a vârstei clientului (sau a persoanei care ridică livrarea) prin procedura prevăzută mai jos. Dacă nu se efectuează verificarea vârstei, acceptarea comenzii referitoare la produse din tutun de către Sezamo.ro nu va fi valabilă, iar contractul de achiziție dintre Sezamo.ro și client nu va fi încheiat. Plata pentru produsele din tutun constă întotdeauna doar dintr-un depozit pentru acoperirea prețului de cumpărare al produselor din tutun. Dacă verificarea vârstei nu are loc, Sezamo.ro va restitui depozitul clientului fără întârziere.

Înainte de plasarea unei comenzi care conține produse din tutun, clientul este informat cu privire la faptul că vârsta clientului care achiziționează un produs/produse din tutun va fi verificată de curierul care va livra comanda care include produse din tutun clientului.

Verificarea vârstei cu ocazia primei comenzi

Înainte de livrarea primei comenzi de produse din tutun, curierul verifică vârsta clientului cu ajutorul unui sistem Online accesibil prin intermediul unei aplicații de pe telefonul mobil al curierului. Datele nu sunt stocate pe telefonul mobil ci direct pe sistemul informatic intern al Sezamo.ro prin intermediul interfeței aplicației.  Clientul îi permite curierului să verifice actul de identitate (pașaportul, cartea de identitate); curierul verifică ulterior identitatea și vârsta clientului prin examinarea cărții de identitate și introducerea numelui de familie, prenumelui, datei de naștere, tipului de act de identitate și a ultimelor patru cifre ale numărului cărții de identitate în sistemul informatic intern la datele înregistrate cu privire la client.

În situația în care sunt achiziționate pentru prima dată produse din tutun, clientul trebuie să ridice produsele din tutun de la curier în mod direct (aceasta fiind o identificare clară a persoanei). Dacă vârsta clientului nu este verificată, curierul nu este autorizat să predea produsele din tutun sau să accepte plata prețului de cumpărare. Prin urmare, produsele din tutun sunt excluse de la achiziționare înainte de a fi predate clientului, iar costul produselor din tutun este dedus din prețul de cumpărare.

Verificarea cu privire la comenzi ulterioare

Fiecare comandă ulterioară care conține produse din tutun va fi verificată la momentul predării produselor. Clientul trebuie să îi permită curierului să examineze actul de identitate al acestuia (pașaport, carte de identitate), iar curierul va verifica identitatea și vârsta clientului prin reintroducerea datei de naștere.

Să presupunem că informațiile referitoare la data de naștere introduse în cadrul unei achiziții repetate nu coincid cu datele stocate în sistemul de verificare a vârstei. În acest caz, curierul va reverifica identitatea și vârsta clientului recurgând la procedura de verificare aplicabilă pentru prima achiziție. Curierul va aplica aceeași procedură în cazul în care o achiziție este acceptată de o persoană diferită față de clientul care a plasat comanda (curierul va aplica același procedeu aplicabil pentru verificarea în cazul achizițiilor repetate în cazul în care achiziția este retransmisă aceleiași persoane).

6.4. Produse alcoolice

Puteți plasa o comandă care conține produse alcoolice doar dacă aveți vârsta de peste 18 ani. Vânzarea de produse alcoolice persoanelor sub această vârstă este interzisă.

Curierul are dreptul de a examina cartea de identitate pentru a verifica vârsta clientului înainte de a-i preda comanda care conține produse alcoolice în cazul în care o inspecție vizuală nu este suficientă pentru verificarea vârstei acestuia. Fără verificarea vârstei, produsele alcoolice care fac parte din comandă nu vor fi înmânate clientului. În acest caz, contractul de achiziție va fi anulat de Sezamo.ro, iar prețul de cumpărare aferent produselor alcoolice, dacă a fost achitat înainte ca produsele să fie predate, va fi restituit clientului fără întârziere.

6.5. Produse în ambalaj SGR

Sistem de Garanție - Returnare sau SGR - este un sistem unic la nivel național conceput, implementat și administrat de către societatea RETURO SISTEM GARANTIE RETURNARE S.A. în calitate de administrator SGR, sistem obligatoriu incepand cu data de 30 noiembrie 2023, prin care Clientul, in calitate de consumator sau utilizator final ce achiziţionează pentru consum propriu produse in ambalaje SGR, la achiziționarea unui astfel de produs plăteste Vânzătorului o Garanție SGR care ii va fi restituită Clientului atunci când acesta din urma va returna ambalajul SGR la un punct de returnare.

Momentan, ambalajele SGR goale, nedeformate, golite de conținut, curate și cu eticheta intactă, pot fi returnate la orice punct de returnare din magazinele offline. 

Produs in Ambalaj SGR - o singură unitate de produs îmbuteliată într-un singur Ambalaj SGR.

Ambalaje SGR - Ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care poartă Marcajul SGR în conformitate cu legislația aplicabilă. Nu fac obiectul SGR următoarele tipuri de ambalaje: pahare pentru băuturi, ambalaje de tip pouches - ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box - băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire.

Garanția SGR - garantie plătită de către Client, vânzătorului, la momentul achiziționării unui produs în ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului și care nu este purtătoare de TVA, gestionată în cadrul SGR de către administratorul SGR şi care este restituită integral clientului la momentul returnării ambalajului SGR la un punct de Returnare. Cumparatorii au posibilitatea de a returna ambalajul SGR în vederea restituirii valorii garanţiei în cadrul oricărui punct de returnare de pe teritoriul României.

Valoarea garanţiei SGR - începând cu data intrării în funcţiune a SGR, respectiv 30 noiembrie 2023, valoarea garanţiei este în cuantum de 0,5 lei pentru fiecare ambalaj SGR în parte, aplicată tuturor tipurilor de ambalaje SGR.

6.6. Alte informații

Ofertele și Produsele prezentate pe Magazinul Online Sezamo.ro sunt valabile pentru perioada indicată pe site, în limita stocului disponibil, și cu respectarea condițiilor prevăzute în regulamentul ofertei respective, dacă este cazul.

Anumite cadouri/sampling-uri sunt condiționate de o comandă minimă sau de achiziționarea unor categorii sau mărci specifice de produse. De asemenea, anumite cadouri/sampling-uri sunt oferite o singură dată per utilizator, astfel încât un utilizator care plasează mai multe comenzi în perioada campaniei nu va primi de fiecare dată produsul cadou, ci doar la prima comandă plasată în perioada campaniei. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții.

Produsele comercializate prin intermediul Magazinului Online Sezamo.ro sunt însoțite de o descriere a acestora. Sezamo.ro ia toate măsurile pentru ca informațiile publicate pe site, inclusiv descrierea produselor, precum și prețurile listate, să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, din rațiuni de natură obiectivă sau care țin de erorile umane, procesul de actualizare a informațiilor din cadrul site-ului poate întâmpina întârzieri. În asemenea situații, Sezamo.ro va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil.

Fotografiile şi imaginile publicate pe site au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a produsului, clientul trebuie să citească cu atenție informațiile incluse în secțiunea ʺDescrierea Produsuluiʺ.

  1. ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE DE CĂTRE PERSOANE JURIDICE

Magazinul Online Sezamo.ro poate fi utilizat și de către persoane juridice (antreprenori), în mod normal pentru aprovizionarea biroului, cum ar fi aprovizionarea acestuia cu fructe și legume proaspete, produse de patiserie și prăjituri proaspete, sandvișuri sau articole de papetărie ori de curățenie. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că achiziționarea de produse în scopuri comerciale (de ex., pentru revânzare) este imposibilă prin Magazinul Online Sezamo.ro. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că cele prevăzute la capitolul 5 din Termenii noștri nu se aplică achiziționării de produse de către persoane juridice.

Dacă sunteți interesați să faceți cumpărături de la Sezamo.ro, trebuie mai întâi să înregistrați persoana juridică la adresa de e-mail clienti@sezamo.ro sau la numărul de telefon 0800 894 077.

Metode de plată pentru persoane juridice:

  • Dacă doriți să emitem un aviz de expediție pentru achiziție cu detaliile de facturare ale societății, însă doriți să plătiți direct în momentul emiterii sau al acceptării comenzii, vă rugăm să completați detaliile de facturare ale societății în contul dvs. de client și să selectați opțiunea relevantă înainte de plasarea comenzii. Detaliile din comandă vor fi inserate automat în factură, care va fi disponibilă pentru descărcare în contul de client în format pdf.
  • Dacă doriți să plătiți ulterior pe bază de factură, trebuie să vă înregistrați societatea în Magazinul Online Sezamo.ro și să așteptați aprobarea contului dvs. În momentul aprobării, puteți efectua achiziții nelimitate pe bază de factură.

    8. TERMENII LICENȚEI

Conținutul Magazinului Online Sezamo.ro și toate drepturile aferente acestuia sunt și vor rămâne proprietatea societății Sezamo.ro sau a oricărei alte societăți din cadrul Grupului Rohlik (respectiv a oricărei filiale a Rohlik Group a.s., având număr de identificare 099 60 678 și sediul social în Karolinská 654/2, Karlín, 186 00 Praga 8, Republica Cehă). Nici Termenii și nici utilizarea Magazinului Online Sezamo.ro nu acordă și nu conferă niciun drept privind (i) utilizarea conținutului Magazinului Online Sezamo.ro, cu excepția licenței limitate acordate în baza Termenilor, sau (ii) utilizarea ori facerea de trimiteri în orice fel la numele și siglele Sezamo.ro, la denumirile produselor sau serviciilor, la mărcile comerciale sau la alte indicii ale Sezamo.ro care sunt protejate în conformitate cu legislația privind proprietatea intelectuală.

În legătură cu Magazinul Online Sezamo.ro, vă obligați:

  • să nu reproduceți, modificați, distribuiți, decompilați, să nu efectuați inginerie inversă în vederea identificării procesului tehnologic (inginerie inversă), să nu compilați și să nu încercați sub niciun motiv să descoperiți, să analizați sau să extrageți codul sursă din Magazinul Online Sezamo.ro;
  • să nu utilizați în niciun mod informațiile referitoare la idei, proceduri, structură, algoritm și la metodele utilizate pe care se bazează sau care sunt incluse în echipamentele software ale Magazinului Online Sezamo.ro;
  • să nu distribuiți, înstrăinați și să nu închiriați nicio parte din sau întregul Magazin Online Sezamo.ro și să nu exploatați comercial în niciun fel și să nu eliminați Magazinul Online Sezamo.ro sau orice informații folosite în cadrul acestuia;
  • să nu modificați și să nu deteriorați funcțiile de protecție tehnică sau orice mijloc de protecție a conținutului Sezamo.ro sau notificările de protecție ale Magazinului Online Sezamo.ro anexate la sau incluse în cadrul Magazinului Online Sezamo.ro.

Toate echipamentele software, inclusiv toate sistemele de control din cadrul Magazinului Online Sezamo.ro, constituie proprietatea Sezamo.ro sau a afiliaților acesteia și sunt protejate de legislația și tratatele internaționale aplicabile. Orice utilizare a acestor echipamente software cu încălcarea acestor tratate este interzisă în mod expres.

  1. PROTECȚIA DATELOR

Sezamo.ro prelucrează datele cu caracter personal ale clienților și ale persoanelor interesate de serviciile sale în cadrul operării site-ului Magazinului Online Sezamo.ro. În cadrul acestor operații, aceasta respectă reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul UE nr. 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR). În Politica noastră de confidențialitate, puteți afla care sunt datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, cât timp facem acest lucru și în ce împrejurări este posibil să vă trimitem comunicări comerciale și alte informații referitoare la protecția datelor dvs. cu caracter personal.

În momentul în care vizitați și utilizați Magazinul Online Sezamo.ro, pe dispozitivul dvs. sunt activate module de tip „cookies” sau alte tehnologii pentru a ne da posibilitatea să vă oferim un conținut și servicii care răspund cel mai bine nevoilor și intereselor dvs. Puteți afla mai multe informații referitoare la modulele de tip „cookies” consultând Politica noastră privind utilizarea modulelor de tip „cookies”.

  1. PREVEDERI FINALE

Nu în ultimul rând, vă oferim unele informații privind funcționarea generală a Magazinului Online Sezamo.ro.

Modificarea Termenilor

Sezamo.ro poate modifica sau amenda unilateral Termenii. Astfel de modificări nu afectează drepturile și obligațiile care vă revin din versiunea anterioară a Termenilor. Vă vom informa cu privire la orice modificări aduse Termenilor într-o manieră adecvată, astfel încât să vă puteți informa cu privire la versiunea actuală fără dificultăți.

ATENȚIE!  În cazul plasării unei comenzi pentru produse sau servicii pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro, prin comandarea produselor sunteți de acord cu Termenii în vigoare la data comenzii.

În cazul în care Sezamo.ro organizează o promoție/campanie care are propriul regulament, regulamentul acelei promoții/campanii are prioritate față de acești Termeni și Condiții. Dacă orice prevedere a regulamentului promoției/campaniei este nulă sau inaplicabilă, vor fi aplicabile prevederile din acești Termeni și Condiții. O promoție/campanie poate fi limitată în ceea ce privește perioada aplicabilă și/sau cantitatea de Produse vândute sau pot exista și alte condiții și limitări. Sezamo.ro își rezervă dreptul de a înceta orice promoție/campanie în orice moment.

Corespondență

Dacă nu convenim în alt mod sau dacă nu se prevede altceva prin acești Termeni, întreaga corespondență referitoare la Magazinul Online Sezamo.ro trebuie să ne fie transmisă în scris, în mod ideal pin poștă Online, personal sau prin scrisoare recomandată prin intermediul unui furnizor de servicii poștale. În cazul mesajelor transmise personal sau prin intermediul unui furnizor de servicii poștale, mesajul se consideră a fi transmis în momentul primirii sau al refuzului de primire, ori în momentul expirării unei perioade de 10 zile de la depunerea coletului la furnizorul de servicii poștale, chiar dacă destinatarul nu a avut cunoștință de depunerea coletului.

În cele mai multe cazuri, Sezamo.ro va comunica cu dvs. prin intermediul adresei de e-mail asociate contului dvs. de client.

Sistemul de drept și soluționarea litigiilor

Toate utilizările Magazinului Online Sezamo.ro sunt guvernate de legea română, chiar și în prezența unui element internațional (de străinătate).

Soluționarea oricăror dispute va fi de competența deplină a instanțelor locale române care au competență locală la adresa sediului social al Sezamo.ro.

Clienții pot de asemenea depune plângeri la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (www.anpc.ro), autoritatea competentă în domeniul protecției consumatorilor.

Prevederi diverse

Sezamo.ro își rezervă dreptul, la latitudinea sa exclusivă, de a înceta operarea sau de a modifica termenii de utilizare a Magazinului Online Sezamo.ro.

Din considerente de claritate, vă rugăm să aveți în vedere faptul că dumneavoastră, în calitate de client, sunteți responsabil pentru toate costurile asociate utilizării de către dvs. a Magazinului Online Sezamo.ro (sunteți responsabil pentru costurile legate de conectarea la internet, utilizarea rețelei de telefonie mobilă sau pentru orice costuri legate de convorbiri telefonice). De asemenea, Sezamo.ro respinge în mod expres, în măsura maximă permisă prin lege, orice răspundere pentru orice garanții privind securitatea, fiabilitatea, punctualitatea și performanța Magazinului Online Sezamo.ro sau caracterul adecvat al acestuia pentru un anumit scop. De asemenea, Sezamo.ro nu este responsabilă pentru niciun conținut publicat prin intermediul unui link aparținând unui terț pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro.

Sezamo.ro este autorizată să opereze Magazinul Online Sezamo.ro pe baza unei licențe comerciale, iar activitatea sa nu face obiectul niciunei alte autorizări. Controlul comercial este efectuat, în limita competențelor sale, de către Oficiul de Licențe Comerciale. În cazul în care orice prevedere din Termenii noștri este sau devine nevalabilă sau inaplicabilă, o astfel de prevedere nevalabilă va fi înlocuită cu o prevedere al cărei sens este cel mai apropiat posibil de cel al prevederii nevalabile. Nevalabilitatea sau inaplicabilitatea oricărei prevederi nu va afecta valabilitatea sau aplicabilitatea celorlalte prevederi.

În cazul în care o astfel de nevalabilitate sau inaplicabilitate va afecta orice prevedere din Termenii noștri Speciali (astfel cum sunt descriși aceștia prin prevederile introductive din Termenii noștri) sau în cazul în care Termenii Speciali nu conțin nicio prevedere obligatorie, se vor aplica alternativ acești Termeni. Detaliile de contact ale serviciului de asistență clienți al Sezamo.ro sunt prezentate pe site-ul Magazinului Online Sezamo.ro. Adresa de corespondență prin poștă Onlineă este: clienti@sezamo.ro, iar numărul de telefon este: 0800 894 077 (în fiecare zi între orele 7:00 și 23:00). Orice întrebări, sugestii, comentarii sau plângeri pot fi transmise la adresa clienti@sezamo.ro

 

(Anexa A) - Model de formular de retragere

Destinatar: Covrig Crocant S.R.L., Bld. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus Building, C2, Sector 2, 020335, Bucuresti

Subsemnatul declar că îmi exercit dreptul de retragere în ceea ce privește contractul de vânzare al următorului produs:

Data încheierii contractului/data primirii:

Numele consumatorului(i):

Adresa consumatorului(i):

Semnătura consumatorului(i): (numai pentru declarația pe hârtie)

Datat.