Rețeta unei colaborări de succes

Produci sau distribui produse grozave și cauți un mod simplu de a le face accesibile?
Grozav! Atât noi,cât și clienții noștri suntem în căutarea lor. Ne-ar plăcea să te avem ca furnizor Sezamo.
Cum se întâmplă asta? Ai de urmat doar câțiva pași simpli.

Cum se face?
Este mai ușor decât crezi. Trebuie doar completezi un formular simplu pentru a ne spune mai multe despre afacerea ta. Înainte de completare, poți alege interfața în limba engleză sau în limba română.
Completează formularul>>

Formularul completat de tine va ajunge către unul dintre cei mai iscusiți colegi ai noștri, care va evalua condițiile colaborării.
Cerere respinsă? Vei primi un e-mail cu o explicație detaliată. Anunță-ne dacă nu ești de acord cu raționamentul nostru și ne vom da seama împreună.
Aplicație aprobată? Super, totul merge bine. Continuă să citești.

După aprobare, îți vom trimite două e-mailuri.
- Primul include tot ce trebuie să știi.
- Al doilea va conține datele de conectare pentru Netsuite — baza noastră de date și platforma de comunicare cu furnizorii noștri. Accesează linkul din e-mail pentru a seta o nouă parolă. După aceea, poți adăuga mai multe detalii.

Conectează-te la Netsuite și urmează acești pași pe pagina principală: Vendor Onboarding → Vendor Links → Input Details.
Și gata! Finalizează prin completarea celui de-al doilea (și ultimul) formular. Asigură-te că vei completa toate câmpurile cu asterisc * .
Ai nevoie de ajutor? Accesează prin click numele câmpului. Dacă explicațiile oferite nu sunt utile sau suficiente, contactează managerul nostru de categorie. Poți închide și salva formularul în orice moment și poți reveni la el mai târziu. E bine de știut că, odată ce ai trimis formularul, nu mai poți face modificări.

Totul este gata. Acum avem toate informațiile necesare, iar echipa noastră va examina formularul și se va asigura că totul este în regulă.
Dacă totul merge bine, produsele tale sunt pe cale să strălucească pe site-ul nostru.
Dacă apar schimbări, poți accesa platforma noastră unde ai posibilitatea să verifici și să editezi detaliile tale. Sau scrie-ne și o vom face noi pentru tine. Îți mulțumim că ne ajuți să îmbunătățim.
Către formular>>
În cazul oricărei confuzii sau probleme cu procesul de onboarding, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la: clienti@sezamo.ro.