BANII ÎNAPOI GARANTAT!
Verificăm cu atenție calitatea alimentelor noastre și depunem toate eforturile să transportăm cumpărăturile cât mai atent. Însă, dacă ceva nu e pe placul tău, poți face o reclamație foarte ușor, printr-un simplu click. Primești înapoi banii sub formă de credite, pe care le poți folosi data viitoare la cumpărături.
Simplu, fără doar și poate!
Butonul de „Reclamație privind produsele” este disponibil pentru o perioadă de 72 de ore de la livrare în contul tău la secțiunea „Istoric Comenzi”.
Descrie-ne, pe scurt, problema pe care ai întâmpinat-o cu unul sau mai multe produse din comanda ta sau, mai simplu de atât, trimite-ne o poză cu defectul pe care l-ai constatat și în câteva secunde primești contravaloarea sub formă de credite. Dacă ai nevoie de suport, poți intra gratuit în contact cu noi prin metoda preferată de tine.
Prin telefon, apelând 0800 894 077, pe email: clienti@sezamo.ro sau pe chat-ul din website.
Creditele reprezintă moneda oficială Sezamo cu ajutorul cărora poți obține reduceri la valoarea comenzii. 1 credit = 1 RON și poți vedea totalul acestora în contul tău.
Pentru a le folosi, este de ajuns să bifezi câmpul „Aplică creditele”, pe care îl vei găsi în ultima fereastră dinainte de plasarea comenzii, sub câmpul de metodă de plată Reducerea va fi aplicată automat cu creditele disponibile. Acestea au o dată specifică de valabilitate, de obicei de 6 de luni, conform Termeni și Condiții sau respectiv 14 zile, pentru despăgubirile legate de întârzierea livrării.
Poți verifica valabilitatea acestora în contul tău de client, în coloana din stânga.
Nu uita că îți stăm la dispoziție și în cadrul departamentului Relații Clienți la numărul de telefon: 0800 894 077, pe email: clienti@sezamo.ro sau pe chat-ul din website.